Forside > Ferietips > Ferien står for døren – igen

Ferien står for døren – igen


Dette er et gammelt indlæg, som jeg lige reposter i forlængelse af mit foredrag forleden om feries mobile flow.

 

HCAndersenEt af H. C. Andersens berømte citater fra “mit Livs Eventyr”. Jeg elsker det citat og det tror jeg langt de fleste af os gør. Muligheden for at opleve nye steder, nye kulturer, møde nye folk, nye dufte og lyde.

Og så er det jo skønt at medbringe sit kamera for at have minderne med hjem.

Dagens blogindlæg er en lille reklame for en artikel jeg har skrevet med diverse rejsetips for fotografen. Her er også en huskeliste over ting, som du skal have med. Læs artiklen her. Det er en af mine mest læste artikler.

Ferietips

Du finder også en hel del rejsetips her på bloggen, bl.a. med tagget Ferietips.

Jeg blev inspireret til at lave denne lille reklame for noget jeg har skrevet igennem tiden, da jeg læste en artikel her på nettet forleden med 20 tips til rejsefotografen. Du finder denne artikel her.

 

God ferie🙂

 

Kategorier:Ferietips Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

