Forside > Uncategorized > Glem ikke dit kamera.

Glem ikke dit kamera.


Jeg har skrevet et blogindlæg om det før!
Så dette indlæg er for det første en erkendelse og derefter et spark i mig egen ende, og sekundært et ønske om at du – kære læser – lærer af mine fejl.

I en portræt artikel om en kendt paparazzi fotograf bad journalisten denne mand om et godt råd til læserne. Den kloge mand opsummerede hans mivs erfaringer i ordene: Husk dit kamera!

i  min kalender har jeg noteret månens faser, dvs. fuldmåne. Så dette lå i underbevidstheden, da vi forleden skulle køre noget familie til lufthavnen. Bare lige til lufthavnen og hjem igen. På vej ud af døren kiggede jeg på kameraet, men valgte at lade det blive, for det var jo en kort tur.

På vejen hjem var alle skyer trukket mod land og månen stod rød og flot. Og jeg havde ikke mit kamera med 😦
Alligevel stoppede jeg op og tog dette billede. Nok mest for at minde mig om ALTID at have mit kamera med mig!

image

Kategorier:Uncategorized Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

