Forside > Sider på nettet > Find dit stjålne udstyr eller folk, der bruger dine billeder.

Find dit stjålne udstyr eller folk, der bruger dine billeder.


Tilbage i januar 2014 skrev jeg et blog indlæg om en gratis service, som hjælper med at finde dit stjålne udstyr. Lenstag.com er en service, hvor du skriver dit udstyr ind og oplyser bl.a. udstyrets serienummer.
Hvis det bliver stjålet, kan du logge ind på din konto og melde dit udstyr stjålet, hvorefter Lentag vil generere søgbare sider med dit stjålne udstyr.

Og bedre blev det, da jeg fik stjålet mit udstyr under en rejse til Barcelona.

Lenstag

Klik på billedet her for at læse det tidligere blog indlæg.

Nu kommer Lenstag med en ny service.

Her til aften modtog jeg en email fra Lenstag, der ville oplyse mig at services havde fundet nogle billeder taget med mit Nikon D800 (som dog ikke blev stjålet i Barcelona).

Lenstag500px

Servicen Lenstag oplyser blot at disse billeder fundet på fotosiden 500px,com er taget med mit kamera.

Nu er det billeder, som jeg selv har lagt på 500px, så det er helt fint. Men ikke desto mindre er det da smart at Lenstag checker et af de mest populære fotosites.

Services kan derved også check om der skulle være nogen, der poster mine billeder, som værende deres.

Jeg kan kun opfordre dig til at læse min tidligere indlæg om denne service og så tilmelde dig (inden du mister dit udstyr).

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

