Forside > Ferietips, Fototeknik, Inspiration, Kamerateknik, Modelfotografering > Cheatsheet: hvordan bruger du dagslyset optimalt til et portrætfoto

Cheatsheet: hvordan bruger du dagslyset optimalt til et portrætfoto


Her har jeg fundet et cheatsheet, som henvender sig til dem, der fotograferer personer.

Men gør vi ikke alle det, uanset om vi er professionelle eller blot tager private feriebilleder ?!

Med andre ord, så skulle jeg mene at de kloge ord i dette cheatsheet, kan have relevans for langt de fleste fotografer.

Klik på billedet for fuld størrelse

Klik på billedet for fuld størrelse

  1. samati17
    22. januar 2015 kl. 13:24

    Det er vist på tide at jeg siger tusind tak for alle de skønne cheatsheets du deler. Jeg har gemt dem alle og vil snart gå i gang med at eksperimentere. 🙂

  2. 24. januar 2015 kl. 12:49

    Jeg gemmer dem selv på min tablet i en “inspirationsmappe”, som jeg jævnligt kigge i for netop at lade mig inspirere 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

