Forside > Fotoshoots, Fototeknik, Inspiration, Kamerateknik, Modelfotografering > Min artikel om modelfotografering er netop opdateret.

Min artikel om modelfotografering er netop opdateret.


Jeg skrev for nu godt 5 år siden en artikel om modelfotografering. Det var en samling af tips og teori, som jeg havde samlet sammen og som henvender til til både modeller og fotografer.

Med årene er artiklen jævnligt blevet opdateret med egne erfaringer, men også fra læsere, der har skrevet til mig. (Tak for jeres feedback).

Modelfotografering

Artiklen ligger i toppen på Google, hvis du søger på modelfotografering, og det er da lidt sjovt 🙂

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

