Forside > Causerier > Denne blog er ikke et sommerprojekt

Denne blog er ikke et sommerprojekt


Jeg er klar over, at der har været stille i nogen tid på denne blog.


Jeg har gjort mig en del tanker den sidste uge om denne blog og har været i gennem disse betragtninger.

  • Min blog et et hobby projekt
  • Jeg må konstatere at mit job har lagt betydelig beslag på min tid igennem de sidste par måneder
  • Jeg skal måske også sætte ambitionerne ned mht. at skrive længere indlæg og tillade flere korte.
  • Jeg falder dagligt over små fotorelaterede sager, som jeg gerne ville blogge om, men når ikke til et længere skriv.
  • Jeg bruger også min blog til at opsamle viden for mig selv

Og så tror jeg bare at min blog lever bedst, når dagene bliver kortere 🙂

Kategorier:Causerier Tags:
  1. Flemming Damskov
    13. oktober 2014 kl. 19:02

    Tak for det! den ville jeg da nødig undvære!

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

