Forside > Billedbehandling, Fototeknik, Inspiration > 7 simple trick til at forandre dit billede

7 simple trick til at forandre dit billede


Jeg er godt klar over at man kan så mange forskellige ting med Photoshop. Der findes alverdens filtre og værktøjer til at ændre i det færdige billede.
Fordelen ved at benytte disse kan jeg kun se kan være 2 ting: 1) man kan lave forskellige ting med originalbilledet, og 2) der er noget til at arbejde med, når vi kommer til de lange vinteraftener.

Jeg kan godt lide udfordringen i at skabe billedet FØR jeg trykker af på udløserknappen. Det giver en anden dimension til det at være fotograf.
Jeg er klart inspireret af min tid med FotoMarathon, hvor det galt om at skyde et godt billede, vel og mærket uden efterfølgende at måtte bruge redigering.

Derfor synes jeg lige i skal have denne film, der med 7 lettet værktøjer, vil kunne forandre dig som fotograf.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

