Forside > Causerier, Fotoshoots, Inspiration, Modelfotografering, Sjov :-) > Modelposeringer, der bare ikke holder.

Modelposeringer, der bare ikke holder.


Poseringer der ikke holder 16Alle har været der!

Lad os bare erkende det🙂

Man vil gerne lave noget, som ikke er set 1000 gange før!

Det bringer kreativiteten frem hos både modeller og fotografer til at finde på alternative poseringer. Jeg har fundet en masse billeder her på nettet, som på den ene side er ganske underholdende, men som også bør give stof til eftertanke.

Måske skal man bare erkende at de traditionelle poseringer, netop er traditionelle fordi de virker naturlige.
I flere af disse billeder sad jeg selv og tænkte…hvad pokker har de tænkt på? Højhælede, kjole, og så med boksehandsker i en boksering ?

 

Jeg har indsat billederne herunder i et galleri, som jeg håber i vil nyde, smile af, men også tænke konstruktivt over.

Klik på et af billederne for at se dem i galleri format.

Endelig får i lige et traditionelt motiv: Babe på motorcykel!

MIKES PICTURES 250 CALANDER 006

Jeg er godt klar over at det åbenbart sælger, men personligt så tænker jeg at det må da være ubehageligt at køre på den motorcykel i det tøj og endda også i høje hæle🙂

  1. 24. juni 2014 kl. 06:57

    Hej Samir, tak for en fantastisk samling. Og ja, det kan være svært at være kreativt. Nu tager jeg ikke så mange modelbilleder, men når jeg gør plejer jeg heldigvis at kunne spotte at det ikke duer, inden jeg tager billedet.Jeg vidste ikke at du havde en blog, så den er nu tilføjet til Bloglovin’. hilsen Sanne, Atea

  1. 10. februar 2015 kl. 10:19

Kom gerne med en kommentar.

