Forside > Billedbehandling, Inspiration, Sjov :-) > Fantastisk photoshop arbejde

Fantastisk photoshop arbejde


Erik-JohanssonTilbage i 2010 (!) bloggede jeg om den norske fotograf og photoshopper Erik Johansson og hans fantastiske billeder.

Erik har en evne til at kombinere de billeder, som han tager/bruger med fantastiske evner i Photoshop æltet sammen med hans kreative evner til at tænke udenfor rammerne. Han kreerer billeder, som vi egentligt godt ville se, men som er umulige at fotografere. Og i mine øjne, må der også være et smilende  glimt i øjet, når han udtænker sine færdige billeder.

 

ErikJohansson

Her til aften sad jeg og nød nogle TED foredrag, og faldt pludselig over et foredrag, hvor Erik Johansson forklarede tilbage i 2011 hvordan han lavede disse billeder.

Et citat: “All the tools are out there, and the only thing that can limit us is our imagination.”. Når man ser hans billeder, så provokerer det bl.a. mine (manglende) evner i Photoshop, men også får mig lyst til at prøve mig lidt frem. Se filmen her og få hans tips til materialet, altså fotografierne du skal tage og efterbehandlingen, samtidig med at du lige kan nyde nogle af hans skønne og underholdende billeder.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

