Forside > Android, Causerier, IPad, iPad Applikationer, Mobilrelaterede, Sjov :-) > Et dejligt fotografisk nytårsfortsæt, du seriøst bør overveje

Et dejligt fotografisk nytårsfortsæt, du seriøst bør overveje


Godt nytår!

Så er vi kommet ind i det nye år, og det er ved at være nytårfortsætternes tid. Jeg sætter mig altid nogle mål, men ikke nødvendigvis i forbindelse med nytåret. Jeg har derved nytårsfortsætter hele året rundt. Men ja, som jeg skrev i min nytårshilsen, så er nytåret også en tid, hvor vi reflekterer over det forgangne år, og på den baggrund måske beslutter os for at ændre på nogle forhold, tage nogle nye beslutninger eller prøve noget nyt.

Jeg vil gerne introducere dig til 365grateful.com, som det første i år.

Jeg vil kraftigt opfordre dig til at nyde denne skønne og livsgivende lille video på lidt over 3 minutter. Den fortæller om en dejlig ny ting, som du skulle overveje at prøve. Måske blot i f.eks. 10 dage. Jeg kan ikke beskrive her lige så let hvad der ligger bag ideen om 365 Grateful, så se lige filmen.

Jeg har tidligere blogget om en iOS-app (til din iPhone), som du kunne bruge til dette skønne projekt: klik her. Har du en Android telefon, så brug evt. denne app.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

