Forside > Causerier > Med disse billeder ønsker jeg dig godt nytår.

Med disse billeder ønsker jeg dig godt nytår.


Kære bloglæsere

Året tæller mod de sidste timer og det er en gammel tradition at kigge tilbage på året og reflektere lidt.

Det har været et spændende år for mig med en masse spændende arbejde, som desværre ikke er fotorelateret. Det har betydet at der har været mindre tid til at nyde min hobby.

Jeg kan se at jeg må have taget over 30.000 billeder i 2013, når min database i dag viser 28.760 tilbage efter frasortering. Det blev til rejser til Frankrig, Uzbekistan og De forenede Emirater. Årets fotoopgave med Landroverklubben for cancer ramte børn, og børn med hjerteproblemer var igen en stor oplevelse.

Det 25. FotoMarathon var en fantastisk oplevelse, og alt taget i betragtning et arrangement, som jeg er stolt af at have været med til at få afviklet. Dejligt med al den positive feedback som jeg har fået, og ikke mindst en masse nye venner.

Jeg håber at 2014 giver mere tid til at blogge mere.

Tak til alle jer, der læser denne blog, kommenterer eller sender mig beskeder og spørgsmål. Det er hyggeligt.

Man siger at et billeder siger mere end 1000 ord. Derfor skal årets sidste blogindlæg være en samling billeder, som giver stof til eftertanke.

Denne handicappede fan havde aldrig troet at han skulle opleve en koncert, som alle andre.

Eller dette renseri, der vælger at hjælpe på deres egen måde:

Klik på billederne her over for at se flere skønne billeder, der vil give dig lidt at tænke over.

Godtnytaar

Kategorier:Causerier Tags:
  1. Bjarke Sucksdorff
    3. januar 2014 kl. 18:51

    Tak for din blog som jeg læser med stor glæde. Med så mange billeder hvordan er din workflow og hvad er din backup strategi?

    • 5. januar 2014 kl. 19:16

      Hej Bjarke
      Jeg har valgt at gøre mit svar til et blog indlæg en af de kommende dage. Håber du kan vente 🙂
      /TP

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

