Forside > Udstyr > Ros til kaffebrus.com

Ros til kaffebrus.com


På den store fotomesse i Forum i København i oktober måned stødte jeg endnu en gang på de friske fyre fra den svenske webshop Kaffebrus.com.

tripod 3Jeg kan godt lide de fyre og jeg kan godt lide deres produkter.

Jeg blev her forelsket i et 4-i-1 kompakt stativ, som jeg har blogget om tidligere her.

Jeg surfede lidt rundt på nettet og fandt faktisk stativet 500 kroner billigere i en anden webshop, og her havde man det også på lager.

Det kan ikke være rigtigt, så jeg skrev til folkene på kaffebrus.com og medsendte et par links. Kort tid efter fik jeg et svar at man naturligvis justerede sine priser.

Jeg opdaterede hjemmesiden og prisen lå nu lige under de andre webshops.

God stil!

Klik på billedet for at komme til deres hjemmeside🙂

Kategorier:Udstyr Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

