Forside > Causerier, Mobilrelaterede > Hvad har man tænkt på ?

Hvad har man tænkt på ?


I dag var jeg på et hospital i København og var glad for kameraet i min mobiltelefon. Uden dette havde jeg ikke lige fået dette billede med hjem.

20131111_095240

Hvilket genialt menneske har sat den fladskærm op der ?

Det er lige ud for patientens seng, men det kan ikke have været umuligt for dette geniale hoved at regne ud at den stang vil dele billedet. Man kan ikke flytte skærmen til den ene eller anden side for derved at se hele skærmen.

Og når nu man har sat en ny fladskærm op, så kunne den sikkert have siddet nede i en lavere højde uden at være i vejen for løftesystemet.

Som jeg causerede om forleden, så har mobilkameraet absolut sin berettigelse.

 

 

  1. 18. november 2013 kl. 01:58

    Hej, der er noget om det, det kunne de godt have sat smartere. Fed post ellers, Min egen blog http://www.fjernsynsnorden.wordpress.com
    handler om tv og og alt dertil.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

