Forside > Billedbehandling, Causerier > Bedrøveligt hvad man kan med PhotoShop

Bedrøveligt hvad man kan med PhotoShop


Jeg har causeret over billedmanipulering flere gange her, og nu får jeg lyst til lige at vise jer en video, der har huseret på Facebook de sidste par dage.

Det positive ved denne video er at vi forbrugere (forhåbentligt) bliver mere kritiske , når vi ser diverse reklamer for skønhedsprodukter, o.lign.

  1. Tonnya
    1. november 2013 kl. 07:51

    Jeg blev faktisk mere nysgerrig mht programmet. Er det Photoshop ?
    Ligner ikke noget jeg har set på PS men nu har jeg heller ikke brugt det længe.
    Hvis det ikke er PS, hvad er det så ?
    Mht indholdet, så er det jo ikke noget nyt…
    Set fra mit synspunkt er det meget overdrevet, men at have muligheden for smårettelser kan jeg godt li’ 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

