Forside > Android, IPad, iPad Applikationer, Mobilrelaterede, Modelfotografering, Udstyr > Så fik jeg lavet en vejledning i af bruge applikationen Photographers Contract Maker

Så fik jeg lavet en vejledning i af bruge applikationen Photographers Contract Maker


IMG_0223

 

 

Jeg har tidligere blogget om forskellige applikationer til en Smartphone eller tablet, der kan bruges til at håndtere ens modelkontrakter (eller stockkontrakter). Jeg har selv valgt at bruge Photographers Contract Maker.

Med tiden er denne applikation blevet bedre og bedre og nu kan den tilrettes på ganske mange måder.

Derfor har jeg valgt at lave en vejledning i hvordan man benytter denne applikation. Klik på billedet her overfor for at læse min lange vejledning.

  1. Kim Jensen
    2. september 2013 kl. 11:20

    kan du ikke dele dine kontrakt formulare på dette site således at man kunne bruge disse evt.

    • 23. september 2013 kl. 21:37

      Prøv at søge på tagget modelkontrakter på min side🙂

      • Kim Jensen
        24. september 2013 kl. 10:56

        hej
        har prøvet dette men uden held
        kunne du ikke ligge et link
        kj

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

