Forside > Causerier, Sjov :-) > Bytte en flash med latex tøj ?

Bytte en flash med latex tøj ?


Jeg er skiftet til Nikon og har derfor haft noget Olympus udstyr til salg i Den Blå Avis.

Olympus

Så fik jeg et svar på annoncen forleden, som jeg først sad længe og kiggede på. Jeg anede ikke om jeg skulle tage den seriøs, grine eller hvad.

Latex

Latex tøj ?!  Hvordan i alverden er Tom kommet på den ide at jeg lige står og har brug for latex tøj ? (og nej, jeg kender ikke Tom🙂 )

Har gået og smilet af dette tilbud. Har da forhørt mig hos vennerne om de tilfældigvis var interesseret i at bruge dette tilbud. Det er der så ikke og derfor har jeg stadigvæk min flash til salg🙂

Kategorier:Causerier, Sjov :-) Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

