Forside > Billedbehandling, Inspiration, Modelfotografering > Gratis bog: “Professional Portrait Retouching Techniques for Photographers Using Photoshop”

Gratis bog: “Professional Portrait Retouching Techniques for Photographers Using Photoshop”


Sommerferien giver også tid til at læse spændende bøger. Og hvad er bedre en gratis bøger om emner, som interesserer en. Og i mit tilfælde bøger, som jeg kan læse på min iPad.

Jeg ved ikke hvor længe denne bog vil være tilgængelig, så hent den med det samme!

Scott

Klik for billedet for at downloade bogen.

Bogen om “Professional Portrait Retouching Techniques for Photographers Using Photoshop” er skrevet af den kendte fotograf Scott Kelby. Jeg har ikke læst den endnu, men kun lige skimmet den igennem og den ser ud til at indeholde en helt del gode tricks til hvordan man optimerer ens billeder i Photoshop.

I får lige indholdsfortegnelsen her, så kan i selv vurdere det

Scott1
Scott2

Del gerne dette link med dine venenr på f.eks. Facebook 🙂

  1. Ole
    20. juli 2013 kl. 20:39

    Jeg har prøvet forskellige ting – kan umiddelbart ikke lige finde hvad det er jeg skal vælge? – hvad kaldes ‘menuen/undermenuen’ – i hvertfald kan jeg ikke finde noget der kaldes ‘download’…

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

