Forside > Fototeknik > Genial og simpel effekt til et billede

Genial og simpel effekt til et billede


Jeg er klar over at man kan meget i f.eks. Photoshop, men jeg foretrækker selv at kreere mit billede med mit kamera, altså når jeg tager billedet. Så hvordan skaber man lige denne effekt på ens billeder ?

jwoMMtf-copy

 

Jeg faldt over en artikel, hvor fotografen Jesse David McGrady viser et simpelt trick, der skaber disse billeder.

Zs2VmKX-copy

Du tage såmænd blot en almindelig lille plastikpose og river hul i bunden (han anbefaler at man ikke bruger en saks). Herefter krøller du posen sammen og trækker posen rundt om dit objektiv. Så kommer kameraet til at se sådanne ud:

step31

 

Super enkelt, billigt og fantastisk effekt.

Glæder mig til at teste det selv🙂

Kategorier:Fototeknik Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

