Forside > Causerier, Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > FotoMarathon i Palestina udstiller i København

FotoMarathon i Palestina udstiller i København


Som det er sagt så mange gange før, så er det danske FotoMarathon moder til fotomarathons rundt omkring i verden. Mange af disse har vi været med til at starte op med gode råd og vejledning. I år har jeg været med til at starte et FotoMarathon op i Nairobi

Et af de spændende Marathons udstiller vinderbillederne på lørdag, d. 22. juni, kl. 12. Adressen er Nørre Alle 7. 2200 København N.

Det jeg især hæftede mig ved var den danske dommer Klaus Holsting reflektioner over dommervoteringsprocessen i en spændende artikel i Politiken.  Han havde forventet at se billeder af den forhadte mur, som Israelerne har sat op eller de ydmygende checkpoints, der bringer minder om Sydafrikas apartheit tilstande i erindring. Men det var helt andre billeder, som han fik at se.

Klik på billedet for at læse hele artiklen fra Politiken

 

Herunder kan du se den officielle invitation til åbningsreceptionen nu på lørdag. Jeg blev selv stærkt inspireret af Knud Holstings artikel, som udfordrede mit subjektive syn gennem mit kamera. Måske ses vi der inde ?

KBH exhibition postcard

 

Du kan naturligvis også læse mere om dette marathon på deres hjemmeside: www.palestinephotomarathon.ps/ eller om andre marathons rundt omkring i verden: http://www.photomarathon.com

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

