Forside > Udstyr > Sælger mit sidste Olympus udstyr

Sælger mit sidste Olympus udstyr


Dette er så lige en lille reklame.

Da jeg er skiftet til Nikon, så er det på tide at jeg skiller mig af med mit sidste Olympus udstyr.

1. Mit skønne portrætobjektiv fra Sigma,

Med en blænde på F1.4 giver dette prime-objektiv mulighed for at sløre baggrunden, altså det man kalder “Bokeh”. Denne store blændeåbning gør også objektivet meget lysfølsomt, hvilket betyder at jeg har kunne tage billeder om aftenen til selskaber uden brug af flash.

Klik på billedet

Klik på billedet

 

2. Min eksterne flash

Med en ekstern flash får man helt andre muligheder. Dette er Olympus’  største flash, hvilket bl.a. betyder at den kan lyse et stort rum godt op eller ramme et motiv, der står langt væk. Denne model FL-50R har også indbygget Remote funktion, hvilket betyder at den kan fjernstyres fra kameraet.

Klik på billedet

Klik på billedet

3. Håndgreb til et Olympus E-3 eller E-5 kamera

Dette håndgreb sættes fast under dit kamera og betyder at når du vender kameraet lodret, så har du et bedre greb og stadigvæk alle nødvendige knapper lige ved fingrene. Det gør det lettere at tage portrætter. Desuden indeholder dette greb plads til 2 ekstra batterier (som medfølger), hvilket giver dig mere batteritid.

Klik på billedet

Klik på billedet

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

