Forside > Sjov :-), Uncategorized > Canon versus Nikon :-)

Canon versus Nikon :-)


Der skal også være plads til lidt fotorelateret sjov. Så her kommer et par billeder, som jeg håber vil få jeg til at trække på smilebåndet🙂

Canons nye kamera med 1.000.000 pixel og mega zoom!

542748_415197958575959_1724139482_n

Har altid undret mig over et “Pancake”-objektiv. Nu er jeg med igen!

549254_497005243678365_2096996379_n

Ups!

Ups

Canon vs. Nikon – se det kalder jeg skak!

Skak

Rene Bang’s sidste selvportræt!

Rene Bang

Jeg ville gerne se det billede han tager om 4 sekunder.

The Moment

Elsker at fotografere koralfisk..

Shark

Vores husdyr ligner os mere og mere i  adfærd. Nyeste skud: familiealbum.

Husdyr

Jeg er ude for at fotografere min søn spille miniput-fodbold.

Miniputter

Det var billederne der skulle være farverige, skat!

Colorful

Kategorier:Sjov :-), Uncategorized Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

