Forside > Gadgets, Sider på nettet > Meget billig hjemmeside med bl.a. fotorelaterede gadgets

Meget billig hjemmeside med bl.a. fotorelaterede gadgets


Jeg havde fået denne hjemmeside anbefalet, som et sted, hvor man finder fotorelaterede gadgets meget billigt.

For 10 dage siden bestilte jeg nogle varer her hos dem og de er netop ankommet fra Hong Kong. Og jeg er bestemt ikke blevet skuffet.

Miniinthebox

Bemærk at der ikke skal betales fragt, men husk at holde dine indkøb under kr 80 for at slippe for den danske told.

Se også deres accessories til Apple. Jeg fik 2 stk. beskyttelses film til min iPad for kr. 27, som jeg i Danmark skal give godt kr. 130,- for.

  1. 16. april 2013 kl. 16:15

    Toldgrænsen er 80 DKK, og ikke 80 USD.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

