Forside > Magasiner bøger og e-books > Køb de dyre magasiner i billigere online-versioner.

Køb de dyre magasiner i billigere online-versioner.


Forleden stod jeg i lufthavnen og ville købe et fotomagasin til turen. Jeg mangler altid læse stof til de 10-15 minutter fra de elektroniske dimser skal slukkes og til man må tænde dem igen, og tilsvarende under landingen. (underligt nok at flyselskaberne endnu ikke har forstået ideen bag “flightmode” – har opgivet dialogen med stewardesserne).

Tilbage til kiosken: godt 100 kroner for et magasin, som jeg har liggende på min iPad og købt for godt kr. 30!! Ikke tale om! Så det blev til flymagasinets kedelige artikler om skønne hoteller i Stavanger).

I forlængelse af at det danske magasin ZOOM lukkede og en del lange aftener på hoteller rundt omkring, så tænkte jeg at nu skulle jeg da lige se om der var kommet nye online magasiner.

Jeg har for godt 3 år siden blogget om Zinio.com, så her kommer lige en update:

Zinio

 

Du vælge mellem godt 130 magasiner, på flere sprog, flest dog på engelsk. Vælg et blad frem og du har mulighed for at bladre rundt i det valgte blad og skabe dig et indtryk. Herefter er det blot at købe bladet, som er til en væsentligt lavere pris.

Jeg kan godt lide at jeg kan vurdere bladet inden jeg køber det. Det er lidt som at stå foran hylden med magasiner i lufthavnen og bladre lidt. Det er dog ikke alle magasinerne, man kan bladre i, skal jeg lige påpege (hvilket jeg reelt ikke forstår).

Bladrer du lidt rundt på de mange sider med fotorelaterede magasiner, så viser det sig at der også dukker specialmagasiner op, artikler og bøger:

Zinio-3

 

Jeg kan godt lide at have en masse læse stof med mi. Og her er min iPad’s form jo genial. Uanset antal af magasiner og tykke klassiske bøger, så vejer det altid det samme:  652 gram.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

