Forside > Magasiner bøger og e-books, Uncategorized > Det danske fotomagasin ZOOM er truet af konkurs

Det danske fotomagasin ZOOM er truet af konkurs


Det danske fotomagasin ZOOM, som har forsøgt at henvende sig til ikke-nybegynderen meddelte her til aftane at bladet er truet af en konkurs i selskabets svenske moderselskab Mediaprovider AB.

ZoomModerselskabet gik i betalingsstandsning i sidste uge og det påvirker det danske datterselskab, der også udgiver magasiner som : Mobil Magasinet, Android Magasinet, m.fl. men også hjemmesiderne Zoom-online.dk og Mobil.nu.

Folkene bag magasinet udtaler at der arbejdes på at finde en løsning, så de danske aktiviteter kan videreføres, men hvorvidt det er muligt, i en tid, hvor mange af os finder oplysningerne i diverse fora her på nettet, vil tiden vise.

Jeg har selv skrevet en rejseartikel til bladet, ligesom at bladet har været en trofast partner til projektet FotoMarathon.

Når det så er sagt, så har jeg ikke været den stor fan af de danske blade. Bladet Digital Foto henvender sig primært til begynderen og hobbyfotografen. Zoom gik skridtet videre, men jeg må indrømme at jeg har fundet bladet noget tyndt. Jeg læser primært engelske magasiner på min iPad (det kan du læse mere om her).

 

 

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

