Forside > Causerier > 1349 læste igår mit blog indlæg om en DIY julegave.

1349 læste igår mit blog indlæg om en DIY julegave.


Når man som jeg sidder og blogger for hyggens skyld om alt muligt, så kigger man også til statistikkerne for ens blog.
Det er altid spændende at se hvilke blogindlæg, der har stor interesse.
Men det overraskede mig her i dag at konstatere at 1.349 har læst mit indlæg om hvordan du laver dette billede.
Julegave
Takker da for interessen🙂
Læs indlægget her.

Kategorier:Causerier Tags:
  1. 14. februar 2013 kl. 21:50

    Nej hvor fedt! Nu må det godt blive jul igen!❤ Glæder mig allerede, til at prøve denne sjove lille DIY til forældre og bedsteforældre. Tak fo den🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

