Forside > Sider på nettet > Facebook gruppe for Nikon-fotografer: Danske Nikon Entusiaster

Facebook gruppe for Nikon-fotografer: Danske Nikon Entusiaster


Nogle gange vil man gerne forhøre sig om et eller andet specifikt relateret til det kamera-mærke, som man har valgt. Søger man lidt på nettet, så finder man bl.a. de debatfora på DPReview.com, hvor alt muligt debatteres. Men siderne er på engelsk, så mange leder videre.

Jeg har tidligere været med i en Olympus gruppe på Flickr, hvor man kunne spørge om alt muligt relateret til dette kameramærke. Derfor fandt jeg frem til lignende grupper for Nikon, nu da jeg har skiftet kamerahus. Desværre måtte jeg konstatere at der ikke sker meget i disse danske grupper. Jeg tror at det primært skyldes at man kun bliver notificeret om nye indlæg, hvis man bruger RSS-feed muligheden.

Men de fleste af os har jo vores gang på Facebook, hvor mange ting samles og sker. Så jeg søgte her efter en Nikon gruppe, men fandt kun denne, som er Nikon Danmarks egen.
Dette resulterede i at jeg oprettede en Facebook gruppe, som udelukkende henvender sig til Nikon-fotografer, der gerne vil nørde sammen med andre Nikon-folk.

Gruppen kaldte jeg “Danske Nikon Entusiaster” og du søger om medlemskab, ved at klikke på billedet herunder og igen ude til højre klikker på “Bliv medlem af gruppen”

Klik på billedet

Klik på billedet

Gruppen har kun eksisteret i en lille uge. I samråd med andre i gruppen har vi valgt at den skal være en “lukket” gruppe, fordi vi har oplevet at andre grupper bliver “infiltreret” af folk, der ikke ønsker at holde en sober og hyggelig tone i gruppen.

Så er du Nikon entusiast, så klik på billedet her over og bliv medlem af denne hyggelige gruppe.

Vel mødt!

Kategorier:Sider på nettet Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

