Forside > Causerier > Undskyld kære læsere

Undskyld kære læsere


Kære læsere

En blog skal opdateres jævnligt ellers mister folk interessen for den. Det er vist regel nummer 1 for en god blog.

Men jeg har bare haft så pokkers travlt i den sidste tid og når jeg så endelig havde tid til at slappe af fra arbejde, så trængte jeg bare til at slappe af.

Men der er ellers sket en masse fotorelateret i den sidste måned:

  • Præmieoverrækkelsen ved årets FotoMarathon konkurrence
  • Verdens største fotoudstilling i Køln: Phonokina
  • Jeg har skulle lære mit nye kamera Nikon D800 at kende
  • Jeg har været på en skøn rejse til Vietnam og tog over 3000 billeder på 16 dage.
  • Alle disse billeder skulle efterbehandles.
  • Jeg har haft mine første AOF begynderkurser om fotografering
  • Der er kommet nogle spændede apps til iOS (iPaden)

Og så kommer der lige alt de nye spændende, herunder Fotomessen i Forum.

SÅ med frisk efter en skøn og tiltrængt ferie, så lover jeg at der skal komme en masse indlæg her i den kommende tid.

Så tak for jeres tålmodighed🙂

Kategorier:Causerier Tags:
  1. 14. oktober 2012 kl. 23:51

    Velkommen hjem fra velfortjent ferie! Glæder mig til at læse nyt her på bloggen.🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

