Forside > IPad, iPad Applikationer, Udstyr > Pas på med at opgradere din iPad til iOS 6.0

Pas på med at opgradere din iPad til iOS 6.0

25. september 2012 Skriv en kommentar Go to comments

Overfører du dine billeder fra dit kamera eller fra SD-kortet ved hjælp af et ikke originalt Connection Kit, så pas på med at opgradere din IPad til nyeste version af iPadens operativ system iOS 6.0.

20120925-223913.jpg

Jeg rejser rundt for tiden i Vietnam og tager en masse billeder. Jeg overførte en masse billeder til min iPad og har siddet og sorteret og nydt de gode billeder.
Så kom opgraderingen til iOS 6 forleden og jeg tænkte fint, der er en god WiFi forbindelse på dette hotel, så jeg opgraderer lige.
Det kom jeg til at fortryde. Nu kan jeg ikke længere indlæse mine billeder til iPaden. iPaden vil gerne indlæse thumbnails fra mit SD-kort, men efter at jeg har bedt om at importere de markerede billeder, og iPaden har summet et stykke tid, så kommer der et udråbstegn på billedet.

20120925-225242.jpg
Der kommer ikke en forklaring, og som sagt bliver billedet ikke overført.

Det kan naturligvis skyldes at Apple har fundet en måde at udelukke ikke-originale connections-kits. Det kan jeg først teste, når jeg kommer hjem.
Jeg tror nu mere det er en fejl i iOS 6.0, som jeg ligeledes vil undersøge noget mere, når jeg kommer hjem. Skulle en af jer, der læser dette allerede have fundet et svar på dette, som skriv gerne en kommentar.

  1. Christian
    30. september 2012 kl. 20:07

    Jeg har samme problem med original camera connection kit, men fandt ud af, at den godt ville importere hvis der var taget både raw og jpeg af samme foto. Helt klart ennfejl i ios 6.

    En ny ting i ios 6, er til gengæld rigtig nyttig: du kan nu uploade fotos til websider i safari! Fedt i cms eller fotohjemmesider. Blot gå ind på siden og tryk på den knap du normalt ville trykke på fra en pc. Nu får du muligheden for at bruge et billede fra fotoarkivet eller tage et nyt.

    Førhen var man henvist til en app for hvert sted for at kunne gøre dette.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

