Forside > Inspiration, Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Så fik jeg set mit vigtigste Steve McCurry billede

Så fik jeg set mit vigtigste Steve McCurry billede


Jeg har tidligere blogget her om den udstilling, der er at se i Øksnehallen i København, af Steve McCurry’s fantastiske billeder.
Desværre manglede folkene bag udstillingen at få hængte nogle enkelte billeder op, da jeg besøgte udstillingen, da den netop var blevet åbnet.
Så i går valgte jeg at tage ind for at se disse sidste billeder. (Christian Nørgaard, arrangør af udstillingen, havde lovet mig at jeg endelig måtte komme igen og ikke skulle betale entre.)

Og jeg blev bestemt ikke skuffet. Jeg havde set dette billede på nettet og i McCurrys bøger, men jeg ville opleve det i stor størrelse. Efter at have været på flere udstillinger og at have set store formater af de billeder, som jeg havde set på min skærm, så er der ingen tvivl at billeder skal ses i store størrelser 😉

20120715-094327.jpg

Hvis du ikke allerede har været inde og se udstillingen, så skynd dig ind. Den er fantastisk. Læs mere her

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

