Forside > Uncategorized > Bruger du app’en Photo Manager Pro til at håndtere dine billeder på din iPad, så læs her.

Bruger du app’en Photo Manager Pro til at håndtere dine billeder på din iPad, så læs her.


Jeg har tidligere udtalt at applikationen Photo Manager Pro er den absolutte bedste applikation til at administrere mine billeder på, altså på min iPad.

Og idag så har jeg lige lært noget nyt om denne applikation, eller rettere lært hvordan man tager back-up af sine billeder……

Her troede jeg at alle mine billeder, som jeg havde i denne app, også lå som en backup på min PC, men nej. Efter at have kørt en “restore” på min nye iPad, kunne jeg blot konstatere at de godt 1000 billeder ikke var blevet genskabt.

Og ja, fejlen er IKKE applikationens skyld, men min. En fejl 40 kan man vist roligt kalde det…i ved, den der fejl, der opstår når man ikke læser manualer.

Man skal faktisk aktivt foretage en back-up på iPaden, og derefter lade den synkronisere med iTune. Fra iTunes kopierer man så filen over i en mappe på sin PC, hvor man gemmer den ti lden dag det bliver nødvendigt at genskabe ens iPad.

Så har du ikke fået foretaget denne backup, så vil jeg varmt anbefale dig at få det gjort NU!!

Læs mere her på Linkus’s hjemmeside om hvordan du foretager denne backup/genskabelse.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

