Forside > Android, Inspiration, Mobilrelaterede > 500px applikationen fås nu til Android

500px applikationen fås nu til Android


Inspiration kan man ikke få nok af. Dette var også indledningen til mit blog indlæg om applikationen til iPad’en.

500px er en fantastisk hjemmeside, hvor du kan finde fantastiske billeder indenfor alle genrer, som du kan lade dig inspirere af.

Nu er der også kommet en applikation til Android enhederne. Det er altså nu muligt at sidde og lade sig inspirere af disse billeder på din Android telefon eller tablet.

Klik på billedet for at komme til Google Play

Hvis du opretter en gratis konto på http://www.500px.com, så får du mulighed for at gemme dine favoritter samt stemme på de forskellige billeder. Du kan også selv uploade dine billeder på sitet, hvis du føler at dine billeder kan måle sig med den kvalitet, som du finder langt de fleste billeder i her.

Jeg har fået denne HTC One X, som jeg går og tester for tiden, og jeg må indrømme at den store 4,7″ skærm og billeder slår min iPhone 4S

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 23. januar 2013 kl. 07:07

Kom gerne med en kommentar.

