Forside > Udstyr > Sådan skal mit næste visitkort se ud

Sådan skal mit næste visitkort se ud


Som fotograf er det altid en god ide at have et visitkort på dig.

Jeg har stået i situatiner, hvor jeg fik tilladelse til at tage dette super gode billede,  ved at give den person jeg var ved at fotografere mit visitkort. Hvhis de skrev til mig, ville jeg returnere billedet.

Så da jeg så dette visitikort, så tænkte jeg straks, at sådan skal en fotografs visitkort naturligvis se ud.

Kategorier:Udstyr Tags:
  1. boelsphoto
    17. april 2012 kl. 15:08

    Rigtig cool, men hvor kan det bestilles ??

    God blog, keep it up…

    Mvh
    Michael

    • 17. april 2012 kl. 16:04

      Aner det ikke, men mon ikke det skal laves vha. en lamineringsmaskine??

  2. Stefan
    18. april 2012 kl. 13:25

    http://reklamezonen.dk/product/transparent/

    overstående kan man bestille hos🙂 og jeg har ingen intresse for salget via den side.
    Er bare en flittig blog læser🙂

    • 18. april 2012 kl. 15:38

      Super fint med dette link. Hjemmesiden lover at man kan se priser, men det kan man så ikke…….:-)

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

