Forside > Uncategorized > Der er andre fotobutikker på Manhatten

Der er andre fotobutikker på Manhatten


Mine gode venner i New York fortalte mig at i Downtown Manhatten kunne jeg finde endnu en stor butik, der havde et kæmpe udvalg af fotoudstyr og andet elektronik.

Så da vi var rundt i dette område, så skulle jeg da lige forbi J&R, som butikken hedder.

 

Denne butik havde ganske rigtigt et stort udvalg, men langt fra sammenligneligt med B&H. Jo priserne lå tæt op af hinanden, og i det tilfælde at du skulle komme til New York mindt i en jødisk helligdag, hvor B&H er lukket, så er dette absolut et alternativ.

MEN også kun et alternativ: for servicen var ringe. Den tyggegummi tyggende pige bag skranken vidste ikke om de forhandlede Tamrac-udstyr. Sælgerne stod bag disken og så dig an, imens de zippede på deres kaffe. Og så var udvalget meget mindre (men størrer end i de andre fotoforretnigner vi kom forbi).

Så skal du til New York, så check lige B&H’s hjemmeside for at se om de har helligdags lukket. Er der åbent, så bør du unde dig et besøg, om ikke andet så blot for at opleve denne effektivitet og service, som du oplever her og bestemt ikke hos J&R.

Kategorier:Uncategorized Tags:
  1. Tonnya Borghill
    12. april 2012 kl. 16:45

    Jeg har været hos Adorama og fik god og personlig service. De tog sig god tid til at hjælpe og finde det rigtige produkt til mig og jeg fik lov at prøve div objektiver og de køber også gerne brugt kameraudstyr. sikkert ikke til toppriser men tilgengæld er det nemt.
    Har også købt over nettet hos dem (dog til US leverings adr).

    • 13. april 2012 kl. 07:38

      Jeg nåede ikke til Adorama, da den er jødisk ejet og derfor lukket i påsken. Men ja, havde også fået den anbefalet. Men uden besøg intet review 😉

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

