Forside > Mobilrelaterede, Udstyr > Billederne fra min test af 3 mobiltelefoners kamera

Billederne fra min test af 3 mobiltelefoners kamera


For små 14 dage siden havde jeg en lille minitest af 3 mobiltelefoner: iPhonen 4S, Nokia Lumia 800 og HTC OneX. jeg tog et billede af samme plakat og indsatte dem i blogindlægget, som du kan læse her.

Klik på billedet for at se originalbillederne

Men flere har skrevet til mig og spurgt om jeg ikke ville lægge originalbillederne op – så det har jeg gjort her.

  1. 3. april 2012 kl. 22:28

    Jeg har fået stillet HTC OneX’en til rådighed og vil teste den (og de to andre kameraer). I får altså nye billeder og bedre efter påske.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

