Forside > Gadgets, Udstyr > Smart lille strop til din skuldertaske

Smart lille strop til din skuldertaske


Firmaet Sun Sniper leverer den R-strop, som jeg bruger ti lmit kamera, når jeg skal have det hængende om halsen. Jeg har for noget tid siden blogget om denne strop, og du kan læse mit review her.

Men nu har firmaet lanceret en smart lille strop, som du sætter fast under dit kamera i den ene ende af stroppen. Den anden ende kan hægtes på remmen af din skuldertaske.

Prisen er € 59, hvilket svarer ca. til Dkr. 440,- – hvilket jeg selv finder temmeligt dyrt for en rem, en skrue og et beslag. Men sådan er det jo med meget af det udstyr vi skal bruge. Det koster en bondegård. Her kan du se denne strap tæt på:

Jeg havde gerne set at der var en nem mulighed for at hægte kameraet af remmen, f.eks. i form af en snap-løs eller carabinhage-dims.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

