Forside > IPad > Dansk tastatur til iPad’en

Dansk tastatur til iPad’en


Før jul havde jeg et længere review her af forskellige tastaurer til min iPad. Læs det her.

Der er fordele og ulemper ved de forskellige, men for mig er det vigtigt at det (naturligvis) har et æ, ø og å, og ikke mindst at de sidder, der hvor jeg er vant til at de skal sidde. Derudover må det gerne være muligt at beskytte iPad’en.

Jeg var faldet over ovenstående tastatur og forsøgte at få den person, der havde vist mig det, til at sende mig en masse (ude fra Kina) og ikke mindst en pris. Jeg har endnu ikke hørt fra ham, og har derfor måtte skuffe ganske mange af mine læsere, der har skrevet til mig for at købe dette tastatur.

Men så er det at en læser, Lotte, falder over et tastatur, der minder meget om det jeg har vist. Det forhandles på denne hjemmeside for kr. 499,-. Jeg kan ikke kopiere et godt billede fra deres hjemmeside, så kig selv der ind.

Og jeg kan lige opdatere mit review med lidt mere erfaring fra dette tastatur. Vinklen, som skærmen står i, irriterer mig af og til. Det ville have været fint, hvis tastaturet kunne ligge ned i en 45-50 graders vinkel. Desuden oplever jeg at det bløde tastatur nogle gange ikke fanger mine anslag, så jeg ofte skal tilbage og rettet “stavefejl”.

Kategorier:IPad Tags: ,
  1. Tonnya Borghill
    8. februar 2012 kl. 14:44

    Tak for linket. Jeg tager chancen men syntes ny alligevel at det tastatur Du først viste tiltalte mig mere. Sig til hvis der er nyheder mht at få det til Danmark.
    Vh T

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

