Forside > Udstyr > Så kom det nye Nikon D800!

Så kom det nye Nikon D800!


Normalt vil du ikke læse meget om de forskellige kameramodeller her. Det overlader jeg til andre blogge. Men da mit Olympus E-3 ikke kan bruges længere, så må jeg ud og se hvad der så dukker op på markedet. Og jeg har længe gået og set mig varm på Nikon D800.

Specifikationerne er fantastiske.

  • ISO 100 – 6400
  • 36,3 mio pixel
  • FullFrame
  • Kontinuerlig optagelse med 4 bps
  • Multiområde D-video optager 30p, 25p og 24p fuld HD-video (1080p)
  •  51-punkters AF
  • Indbygget i-TTL Speedlight
  • Holdbart kamerahus i magnesiumlegering
  • Understøtter trådløst LAN og Ethernet

Klik på billedet for mere data om D800'eren

Men for pokker hvor de også ved hvad det skal koste: alene kamerahuset skal koste godt kr. 23.000,-. Men lækkert er det! Se bare denne lille præsentationsvideo:

Kategorier:Udstyr Tags:
  1. blackviperdk
    8. februar 2012 kl. 15:36

    Damn hvor ville jeg gerne bytte min Nikon D7000 for den der.. mums mums

  1. 4. marts 2012 kl. 08:31

Kom gerne med en kommentar.

