Forside > Causerier, Sjov :-) > Timelapse foto, måske skulle jeg overveje samme eksperiment ;-)

Timelapse foto, måske skulle jeg overveje samme eksperiment ;-)


Faldt over dette billede på Facebook i dag.
Der er mange fotografer, der har eksperimenteret med timelaps fotografering, så som at fotografere en cykels liv, imens den stod lænket til et stativ i New York.
Men jeg kom til at trække på smilebåndet, da jeg så denne fotografs lille eksperiment. Kunne da ikke helt se mig fri for lige at kigge ned og konstatere at jeg stadigvæk kan se mine tæer.

20120125-094141.jpg

Kategorier:Causerier, Sjov :-) Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

