Forside > Mobilrelaterede > Test af kameraet på forskellige iPhones

Test af kameraet på forskellige iPhones


Efter en del overvejelser, så blev det tid til at opdatere min mobiltelefon. Min iPhone 3G var 4 år gammel og samtidig var den blevet ganske langsom (som følge af iOS opdateringer).
Kameraet havde af åbenlyse grunde stor betydning for mit valg.
Jeg var af den opfatttelse, at jeg ikke ville bruge min iPhone i den udstrækning, som telefonen giver mulighed for, da jeg ordner langt de fleste ting på min iPad. Men jeg må konstatere at den stærkere processor, 8 megapixel og væsentlig bedre Retina skærm gør det lækkert igen at arbejde med iPhonen.
Derfor kommer jeg fremover også til at blogge om udvalgte fotorelaterede iPhone-app’s.

Men lad os lige se på iPhonens kamera:

Først 3G, som kom med et 2 megapixelkamera:
20111225-192042.jpg

så sammme motiv med iPhone3GS, som kom med et 3 megapixel kamera
20111225-180836.jpg

Igen samme motiv med iPhone 4, som er med 5 megapixel kamera:

Og endelig med 4S (8 megapixel)

20111225-192235.jpg

Helt klart en forbedring. Min iPhone4S vil afløse mit lommekamera.

Kategorier:Mobilrelaterede
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

