Forside > Sider på nettet, Udstyr > Genpost: download manual om dit kamera

Genpost: download manual om dit kamera


Jeg har flere gange nu mødt folk, der manglede deres manual til deres kamera, og som ikke vidste hvor de havde den eller hvor de kunne købe en ny.

Jeg erindrer at jeg en gang fandt en hjemmeside, som netop gemmer manualer. En søgning blandt mine ganske mange blogindlæg resulterede ganske rigtigt i et link. Så for jer, der lige står og mangler jeres manual i PDF-format, så klik på dette link her.

PS.: Jeg har altid en pdf-kopi af manualen på min iPad.

Kategorier:Sider på nettet, Udstyr Tags:
  1. Bjarke Sucksdorff
    20. december 2011 kl. 16:44

    Tak for en god blog.
    Hvad bruger du til at gemme dine pdf filer I og hvorfor.
    Evernote, Dropobox eller noget helt andet.

    • 20. december 2011 kl. 17:10

      Hej Bjarke
      Personligt bruger jeg normalt min Dropbox, og derved også Dropbox-app’en, til at hente dokumenter ind på min iPad. Her åbner jeg dem i iBooks.
      Men da det belaster min Dropbox-konto at have materiale liggende der, så indlæser jeg f.eks. min manual og fotobøger, som jeg har i PDF-format, igennem iTunes og synkroniserer dem ud på iPaden.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

