Forside > iPad Applikationer > Fotositet 500px kan nu nydes på din iPad

Fotositet 500px kan nu nydes på din iPad


Inspiration…inspiration…inspiration..man kan aldrig se for lidt billeder taget af andre fotografer.

Jeg sidder tit med min iPad og nyder andre fotografers fantastiske billeder. Til dette bruger jeg app’en PicStroom, som jeg har omtalt tidligere i et indlæg her.

Et fotosite, som jeg nyder meget er 500px.com, hvor fantastisk dygtige fotografer uploader deres billeder. Kvaliteten er fuldt på højre med 1x.com.

Nu har folkene bag 500px.com fået lavet en iPad-applikation, som betyder at jeg nu kan se hjemmesidens billeder i fuld størrelse, og ikke som PicStroom levere i meget lille format. 500px’s applikation er dog en online-applikation, hvor Picstroom-applikationen virker off-line.

Hvis du opretter en (gratis) 500px-konto, har du mulighed for at stemme på billederne, gemme dine favoritter, følge bestemte fotografer, og meget mere. Menuen ses i kolonnen her under til venstre på billedet. Billedet vises i fuld størrelse uden forstyrrende elementer. Du kan sågar få vist et slideshow at billederne.

Applikationen er gratis, så det er bare at komme i gang. Klik her!

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 23. januar 2013 kl. 07:06

Kom gerne med en kommentar.

