Forside > Causerier, Ferietips, Fototeknik > Et kamera skal ikke ligge i en kamerataske!

Et kamera skal ikke ligge i en kamerataske!


Jeg ser rigtigt mange fotografer på mine rejser, der går rundt med deres kamera i deres taske. Det er mig så meget i mod.
Et kamera skal hænge om halsen eller bæres i hånden HELE tiden. Pludselig opstår der en situation, og så nytter det ikke at man skal lyne tasken op, hive kameraet frem, indstille kameraet før man trykker af på udløseren.

20111023-000555.jpg

Min kamerataske opbevarer mit kamera igennem sikkerhedskontrollen, og om natten, når jeg skal have lidt samling på mit udstyr. Ellers er rummene benyttet til alt muligt andet, så som regnslag, flaske med vand, flash, andre objektiver, osv.
Gør det til en vane at du altid har dit kamera ved hånden, for kun derved kommer du hjem med de bedste billeder.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

