Forside > Fototeknik, Værktøjer > Sjov Android-app til natfotografering

Sjov Android-app til natfotografering

29. september 2011 Skriv en kommentar Go to comments

Forleden afholdt jeg en AOF kursus i natfotografering inde på Fisketorvet. Det var nogle ganske fornøjelige timer i selskab med skønne fotografer. Vi hyggede os bl.a.  ved at fotografere bilerne ud af Kalvebod Brygge, som må have tænkt at der var stor razzia, med de mange kameraer, der var lignet op. Vi fik taget en masse billeder ud over Havnen og endelig gik vi op på taget for at “tegne med lys”.

Jeg fik desværre ikke tid til selv at tage nogle billeder (men ville være glad hvis en af kursisterne læser denne blog, og indsætter et link til deres billeder, som en kommentar til dette indlæg). I stedet for må i nøjes med dette gamle billede:

Jeg har tidligere anmeldt applikationen “Holographium” til iPhone og iPad’en. Nu har min kursist Erik været så venlig at sende mig et link til tilsvarende app, men til Android-telefoner.

Applikationen hedder Aurora Bulb, og du finder den her. Jeg kan ikke lige finde billeder her på nettet, der viser hvordan resultatet ser ud. Applikationen er gratis.

 

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

