Forside > Causerier, Fotokurser - Workshops, Modelfotografering > AOF kurser – hvad kan vi finde på

AOF kurser – hvad kan vi finde på

22. september 2011 Skriv en kommentar Go to comments

Jeg har netop afholdt mit 10. AOF kursus og sidder nu og reflekterer over kurset, mit materiale og kuristernes feedback, så jeg kan gøre kurset bedre.

For mange år siden underviste jeg i et andet regi. Her uddannede jeg instruktører og jeg husker min indledning til disse kommende undervisere: “hvis i ikke brænder efter at få jeres kursusdeltagere til at gå hjem med en god “wauw-oplevelse” og et smil, så bør i ikke undervise!”.
Med kun 5 timers søvn bag mig og en lang arbejdsdag, så var det skønt at se aftenens kursister gå hjem med et smil og en en klar tilkendegivelse at “nu kom de til at tage bedre billeder!”.
Dette er ikke et klap på min egen skulder, men en opfordring til at lære fra dig, hvis du brænder for  fotografering og måske har et område, som du er særligt inde i, og ikke mindst gerne vil lære fra dig.

AOF er ved at planlægge kurserne for foråret 2012, og oplever en stor interesse for deres fotorelaterede kurser. Der er mange begynderkurser, og en del i efterbehandlingen.
Jeg afholder selv udvidede kurser i 1) portræt-/modelfotografering og 2) natfotografering.
Men hvad med emner som HDR, makro, Picassa, Gimp, kældedyrsfotografering?

Så dette er en opfordring til at komme ud af busken og foreslå områder, som du enten ønsker at undervise i eller som du kunne tænke dig at blive undervist i. Skriv en kommentar eller direkte til mig

Klik på AOF logoet herunder for at komme ind på deres hjemmeside, hvor du kan se hvilke kurser der aktuelt tilbydes.

Lad mig lige tilføje, hvis du overvejer at undervise: det skal IKKE være for pengene🙂
Du bruger en masse tid  på forberedelse, især ved de første kurser. Men sjovt er det, og meget givende, når tilfredse kursister går hjem og har fundet en sikkerhed for at deres billeder fremover bliver meget bedre.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

