Forside > iPad Applikationer > Se mange skønne foto på din iPad vha. app’en Picstroom

Se mange skønne foto på din iPad vha. app’en Picstroom

21. september 2011 Skriv en kommentar Go to comments

Jeg har tidligere blogget om denne applikation, og vælger at anmelde den igen her, da den ganske enkelt er blevet en af mine absolut favoritter. Applikationen ligger nu på min forside, og jeg åbner den min. en gang om dagen.

Jeg skal nok lige oplyse, at jeg i dag bruger den fuld version, som har kostet mig DKR 18,-. Klik på billedet herunder, for at læse mere om denne app.

20110921-124536.jpg

Jeg har fundet flere fotorelaterede feeds, herunder nu også et feed fra 1x.com. Applikationen indholder selv en liste over feeds man kan abonnere på.

Du kan naturligvis flytte om på rækkefølgen af dine streams.

Billederne vises i den størrelse, som feedet nu en gang leverer. Det betyder at billederne fra f.eks. 1x.com og National Geographics ikke er store.

Menuen herover er ligetil:
-Øverst – det lille hus – fører dig tilbage til oversigten (det øverste billede her i dette indlæg)
– Browser ikonet – ja, det åbner den side billedet er hentet fra
– Kuverten gør det muligt at emaile billedet samt link
– Stjernen – er en samling af dine favoritter, som ligger som det øverste stream i oversigtsbilledet
– I’et bruges til at gemme linket på den konto på Instapaper.com
– Bogen gemmer billedet i iPadens standard galleri
– Papkassen gemmer billedet i din DropboxOg endelig Play-knappen starter et slideshow af det valgte stream.

Konklusion:
Kan du lide og se på billeder og blive inspireret, så er dette absolut en uundværlig app til din iPad.

Ps: Alle hjemmesider, der har et RSS-feed, som indeholder billeder, kan du bruge. Jeg har f.eks. også hentet WulffMorgenthalers daglige stribe i Politiken ind.

  1. 22. september 2011 kl. 09:41

    Thanks for the nice review, glad you’re enjoying the app. From Damien & Jeroen (the developer and designer of PicStroom!)

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

