Forside > IPad > Connection Kit til iPad’en til kun kr. 22,-

Connection Kit til iPad’en til kun kr. 22,-

12. september 2011 Skriv en kommentar Go to comments

Som fotograf, der ejer en iPad kommer du IKKE uden om at skulle erhverve dig dette “Connection Kit”, som jeg har omtalt flere gange. Du kan læse mine reviews her.

Jeg har tidligere lavet et lille prischeck, som jeg ikke har fået opdateret. Så det satte jeg mig lige for, og lagde ud med at checke eBay. Wow….overrasket…pris kun kr. 22,- absolut rimeligt, set i lyset af at diverse shops i Danmark sælger samme til kr. 249,- hos Mytrendyphone.dk, og 219 for Apples egen hos Apple eller Eplehuset.

Den virker også på iPad 1! Klik på billedet for at komme ind på eBay

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

