Forside > Fotokurser - Workshops > Overtegnede AOF kurser :-D

Overtegnede AOF kurser :-D


Sidste år fik min gode fotoven overtalt mig til at afholde nogle begynderkurser  i AOF regi.

Det var ganske fornøjeligt og jeg mødte mange søde mennesker. Spørgsmålene var mange og ambitionerne meget forskellige. Jeg indledte kurserne med at love folk at de ville kunne tage bedre billeder, når de gik hjem. Og det løfte kunne jeg holde.

Jeg forsøgte mig også med to kurser i model-/portrætfotografering. Det blev til to ganske spændende kurser, hvor vi fik rykket på nogle grænser.

Alt i alt en sjov og fornøjelig oplevelse.
Det betød også at jeg ikke var svær at overtale til at lave nogle flere kurser til efterårets program.

Det er blevet til kurser for begyndere, igen to model-/portrætkurser og et kursus i natfotografering.

I dag ringede de så fra AOF og kunne oplyse at stort alle mine kurser var overtegnede eller tæt på. Se det er da tilfredsstillende og må betyde at jeg gør et eller andet rigtigt 🙂

Klik på AOF-banneren her til højre, hvis du vil vide mere.

 

 

Kategorier:Fotokurser - Workshops Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

