Forside > Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Dommer ved Vancouver PhotoMarathon

Dommer ved Vancouver PhotoMarathon


Som arrangør af verdens ældste og det “originale” fotomarathon, så blev jeg spurgt om jeg ville være med dommer på Vancouvers PhotoMarathon.

Her er tale om en 12 timers konkurrence, hvor fotograferne skulle fortolke disse emner:

  1. My entry # + Different angle
  2. The Usual Suspetcs
  3. Human nature
  4. Reliable
  5. My Greatest Wish
  6. Odour
  7. Echo
  8. Trapped
  9. Take it to the Grave
  10. Second Chance
  11. Not for sale
  12. Expectation

Naturligvis er man beæret over tilliden til mine evner……..nuvel jeg kastede mig ud i det.

Til at vurdere billederne skulle jeg benytte et system, som gutterne bag Vancouver PhotoMarathon har lavet. Det er ganske enkelt genialt. Programmet hedder PhotoPivot og er baseret på Microsoft Silverlight og henter billederne fra Flickr.

Desværre må jeg ikke frigive linket til deres billeder endnu, men programmet benyttes også at Nice PhotoMarathon og du kan se deres galleri her.

Check lige dette system ud. Det er ganske enkelt genialt. Fyrene er meget interesseret i feedback, så kom gerne med dine kommentarer her, så videresender jeg dem.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

