Forside > Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Endnu et skønt FotoMarathon er afviklet

Endnu et skønt FotoMarathon er afviklet


Det blev så mit tredie fotomarathon, som arrangør.
I år havde jeg ansvaret for at få FotoMarathon afviklet i Aarhus, hvorved arrangementet var “landsdækkende”, da det allerede afvikles i Odense, København og Aalborg.
Fedt at se over 200 glade og forventningsfulde fotografer stå foran mig på Gammel Torv og sende dem afsted ud i byen for at løse 12-24 emner.
I hele landet deltog knap 350 fotografer.

Specielt elsker jeg natten og de tidlige morgener i vores HQ, hvor fotograferne kommer ind for at få en kop kaffe og måske 5 minutter op ad væggen i et stille hjørne. Her bliver også udvekslet ideer, tanker og meget mere. Der dannes nye venskaber i fællesskabet.

De mange mange timer, der bruges på at få alt til at klappe, er absolut det hele værd, når man læser de mange søde tilkendegivelser fra deltagerne.

I år havde vi tilmed besøg af arrangørerne fra Cardiff Photo Marathon, Berlin PhotoMarathon, Nice PhotoMarathon og ikke mindst Cairo Photomarathon. Her bliver jeg så lige interviewet til Berlin FotoMarathons’ twit🙂

Og til alle iPad læserne af denne blog, så så jeg ganske mange iPads undervejs, blive brugt til at vurdere fotografernes mange billeder og være med til at udvælge det ene billeder, der skulle bruges til at illustrere det pågældende emne.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

