Forside > IPad > Update: Connection Kit til IPaden – multitasking!

Update: Connection Kit til IPaden – multitasking!


Endnu en lille opdatering: Jeg skulle hente mine 300 RAW billeder ind på min iPad idag og kunne konstatere at billederne bliver indlæst selvom jeg åbner en anden applikation.

20110731-180608.jpg

Smart, og et af de få steder hvor jeg ser at iPad’en reelt multitasker. Fedt at få læst sine mails, imens billederne indlæses.

Klik på billedet, for at se mine andre blogindlæg om denne must-have-dims.

Kategorier:IPad Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

